sobota, 12 sierpnia 2017

Apel do ludzkich serc!!!

Zastanawiam się dlaczego ludzie nie doceniają tego co mają...
Ciągle szukają czegoś co chcieliby mieć a tymczasem nie widzą, że i tak mają dużo...
Zdrowie i wolność powinny być w życiu ludzkim na pierwszym miejscu...
Jednak niestety-wielu ludzi goni za kasą nawet pozwalając się wykorzystywać.
A tymczasem jak ktoś haruje po 12 godzin na dobę albo i więcej nie wie, że a przykład zyskując pieniądze traci zdrowie czy też dobre samopoczucie.
Ja bym nigdy w życiu jeśli znajdę pracę to nie robiła tego dla pieniędzy czy innych zysków tylko oddałabym wiele aby móc czuć się zdrowo i komfortowo.
Bo jak już się zdrowie straci czy też wolność a ja coś o tym wiem to naprawdę w życiu jest ciężko.
Gdy zaspokoi się już swoje podstawowe potrzeby-można by pomyśleć o znalezieniu sobie przyjaciół czy grupki znajomych, którzy będą po naszej stronie a jak ma się pieniądze to najczęściej pojawiają się tak zwani "Fałszywcy", którzy są z nami tylko dlatego, że mamy coś co oni sami chcieli by mieć...
A na takich trzeba uważać.
Ja mam prawdziwych przyjaciół.
I dobrze, że się o tym mogłam przekonać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz