niedziela, 18 września 2016

Post powitalny :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie!!!
Nazywam się Florianna Julita Zimoch i szkoleniowcem jestem od dokładnie końca marca 2014 roku.
Obszary,w których szkolę to między innymi Socjotechniki i techniki negocjacji.
Jak dotąd przeprowadziłam w swoim życiu tylko dwa szkolenia,ale wiąże się to z tym,że nie dał mi nikt szansy na rozwój...
Ten blog będzie o moich perypetiach związanych z szukaniem pracy jako szkoleniowiec i nie tylko.
Oprócz tego,że jestem szkoleniowcem jestem też archiwistką pierwszego stopnia.
Jak dotąd pracowałam tylko ze 3 razy w archiwum bo ogólnie z pracą jest bardzo ciężko i nie tylko.
Trzeba umieć sobie radzić w życiu,czyż nie??? :)
To poniżej jest moja twarz a powyżej mój wzór do naśladowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz