niedziela, 18 września 2016

I kariery szkoleniowca nie zrobię bo...

...mam ku temu swoje powody,i wiadomo,że osoby o moim charakterze bardzo trudno jest z takimi jak ja wytrzymać i takiego kogoś zatrudnić.
Miałam kilka propozycji pracy jako szkoleniowiec,między innymi miałam przeprowadzić szkolenie w Karpaczu ale no wybaczcie kochani-mając taką przeszłość jak ja i godzinę policyjną to można o czyms takim jak wyjazd na kilka dni pomarzyć...
Tak bardzo chciałabym wrócić do pracy szkoleniowca,mieć dobre zaplecze oraz zostać np trenerem biznesu,jednak niestety-może mi się to nie udać z powodu mojej przeszłości...
Raz jak miałam się wstawić w sądzie na swojej rozprawie a było to pod koniec marca 2014 roku to ja wybrałam w tym czasie prowadzić szkolenie dla trudnej młodzieży z OHP-u.
Dziś wybieram się nawet studiować resocjalizację by móc pomóc takim osobom jak ja-po wyrokach...
Czy mi się to uda-zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz