niedziela, 18 września 2016

Co się stało???

Mój brat był swego czasu szkoleniowcem w Łódziej firmie szkoleniowej ERMS szkolenia.
Dano tam na tamtą stronę nawet jego fotkę.
Chciałam sobie ściągnąc jego fajne foto z tamtej strony internetowej ale WTF-co się stało,że domena pozostała a ta strona już nie istnieje???
z tamtejszej strony mogłam była się dowiedziec o moim bracie,że jego najlepszą rozrywką jest spacer i przebywanie ze swoim terrierem mysliwskim.
Tak bardzo tęsknię za moim bratem ale to nie o tym może byc ta notka...
wiecie co chce napisać???
Otóz tak-wiele firm szkoleniowych po prostu upada niestety i az się boję,że moje Julitka Szkolenia-Twoja obrona przed manipulacją może upaść,a jeszcze nawet dobrze nie zdążyłam swojej firmy rozkręcić...
Aż się boję lepszego jutra ale przecież na wszystko znajdzie się jakaś socjotechnika...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz