niedziela, 18 września 2016

Chcę się przekwalifikować...

...i ze szkoleniowca zostać...producentką muzyczną.
Robię coś nawet w tym kierunku i mam założony swój uptrax ale utworów tam nie mam no i soundcloud ale tam jak na razie dodałam tylko takie fajne krótkie dwa utwory,które są mojego autorstwa i wpadają w ucho ale jeszcze mnie to nie zadowala bo chcę się w tym kierunku rozwijać.
Chcę zostać też mediatorem ale jeden sęk w tym,że mediator musi być NIEKARANY!!! A kto mnie zna ten wie,że ja popadam raz na ruski rok w konflikt z prawem.
Ciekawe czy mnie sie cokolwiek w życiu uda???
Moimi wzorami do naśladowania jeżeli chodzi o muzykę to chcę tworzyć coś w stylu Alexandra Vafiopoulos'a czy DJ'a Rottwag'a. Mam nadzieję,że kiedys zostanę doceniona i zauważona...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz